معروف‌ترین غذاهای کشور آرژانتین

آرژانتین از کشورهای مهم توریستی در آمریکای جنوبی است. این کشور در دهه های اخیر با افزایش جذب توریست به یکی از مقصدهای گردشگران در جهان تبدیل شده است. این کشور همچنین دارای تنوع غذایی بالایی است. تنوع غذایی بالا و خوشمزگی غذاهایی آرژانتینی از نظر گردشگری کمک شایانی به این کشور کرده است. در ادامه با ۵ تا از معروف‌ترین غذاهای کشور آرژانتین آشنا می شویم. در ادامه با ریزپز همراه باشید.

  • پیتزا آرژانتینی

پیتزا آرژانتینی نان ترد و نازکی دارد که از آرد نخودچی تهیه می‌شود. سس سبک و مقدار زیادی پنیر از ویژگی‌های این پیتزای جذاب است.

  • پنیر گریل شده

پنیر گریل شده به عنوان پیش غذا در آرژانتین سرو می‌شود. تکه ضخیم و گرد پنیر پروولون است که در یک ماهیتابه روی حرارت قرار می گیرد تا زمانی که روی آن کمی ترد و سرخ شود. معمولاً روی آن روغن زیتون و فلفل قرمز ریخته می‌شود.

  • استیک شکم پر

استیک شکم پر یک نوع غذای گوشتی معروف در آرژانتین است. این غذا شامل استیکی است که با سبزیجات، تخم‌مرغ آب‌پز و ژامبون پر شده است. طعم بسیار لذیذی دارد.

  • خوراک سنتی آرژانتین

خوراک سنتی آرژانتین یک دیگر از غذاهای معروف این کشور است. این خوراک یک سوپ غلیظ و دلپذیر است که از ترکیب ذرت، لوبیا، سیب زمینی و گوشت تهیه می‌شود.

  • کروسان آرژانتینی

کروسان آرژانتینی معمولاً برای صبحانه در کنار قهوه در نانوایی‌ها و کافی‌شاپ‌ها سرو می‌شوند. نسبت به کروسان‌های فرانسوی نرم‌تر و خیس‌تر است.


نظر بدهید

73 + = 80

author
توسط ریزپز
تبلیغات
آخرین دیدگاه ها
برترین نویسندگان بلاگ
l